( 1949 - 1952 )
V letech 1949-1952 byl vyráběn Moskvich 400-420A s karosérií typu kabriolet s plátěnou střechou. Výskyt těchto verzí v roce 1949 bylo do značné míry způsobeno nedostatkem ocelového plechu po válce. Navzdory složitosti základních úprav čtyřdveřového sedanu nesoucí karosérii v otevřené verzi kabriolet, byly konstruktéři schopni se s tím vyrovnat. Na karosérii byl posílen rám čelního skla, který byl navíc vyztužen k bočnímu rámu dvěma krátkými trubkovými vzpěrami. Navíc v bočním rámu byly předpřipraveny otvory, do kterých se vkládala plátěná střecha. Model 400-420A nebyl moc rozšířeným vozem a brzy byl stažen z výroby, zatímco sedan byl stále ve vývoji. Bylo vyrobeno 17 742 kusů.
Technické informace:
Základní údaje: | Motor: | ||
Typ karosérie |
polokabriolet |
Objem |
1 074 cm3 |
Počet dveří |
4 |
Rozvod |
SV |
Počet míst k sezení |
4 |
Vrtání x zdvih |
67,5 x 75 mm |
Délka |
3 855 mm |
Kompresní poměr |
5,8 ( 400 ), 6,3 ( 401 ) |
Šířka |
1 400 mm |
Výkon |
17 kW/23 koní při 3600 ot./min |
Výška |
1 550 mm |
Točivý moment |
56 Nm při 3 000 ot./min |
Rozvor |
2 370 mm |
Druh paliva |
benzín A66 |
Rozchod přední / zadní |
1 105 / 1 170 mm |
Pohon kol |
zadní |
Pohotovostní hmotnost |
860 kg |
Max.rychlost |
90 km/h |
Celková hmotnost |
1 160 kg |
Počet převod.stupňů |
3 |
Fotogalerie vozu: