![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vítejte na stránkách
Moskvič klubu České republiky
Tyto stránky vznikly pro všechny fanoušky Moskviče, ale hlavně pro ty, co brázdí české silnice s Moskvičem.
Hledat příčiny obliby Moskvičů není až tak snadné. Mezi motoristy je ještě pár těch, kteří dávají robustní konstrukci a provozní spolehlivosti vozu přednost před avantgardním konstrukčním řešením či atraktivním vzhledem moderních vozů.
Naleznete zde snad veškeré technické parametry, rozsáhlé fotogalerie, rady majitelům, příznivcům i kupujícím a mnoho dalších užitečných informací.
Důkaz, že milujeme Moskviče, ale i jiné sovětské vozy, jsou snad nejen tyto stránky, ale i naše auta, o která se pečuje s veškerou láskou a úctou.
DŮLEŽITÉ ODKAZY |
KONTAKT NA NÁHRADNÍ DÍLY |
KONTAKT NA SERVIS |
MOSKVIČ - FACEBOOK |
Poslední aktualizace proběhla dne: |
Co je pro vás nového
![]() |
VÍKENDOVÝ SRAZ MOSKVIČŮ 1-3 června 2018 - Svojanov Zveme Vás na tradiční jarní setkání Moskvičů. Více informací o akci se dozvíte kliknutím ZDE |
Historie - Z tisku |
Typový list automobilu Moskvič 408 Osobní automobil Moskvič 408, kterým moskevský automobilní závod nahradil svůj dosavadní typ 407, se v současné době dodává do řady evropských zemí, včetně Československa. Zatímco se hnací skupina v podstatě nezměnila, má nový typ 408 novou . . . více zde |
Historie - Historie modelů |
Moskvič 2141 KR Moskvič 2141, v západních zemích prodávaný jako Aleko, měl i svou zajímavou soutěžní verzi s přívlastkem KR. Jednalo se o ostrý speciál vyrobený v druhé polovině osmdesátých . . . více zde |
Sport |
Článek - Moskvič 2140SL-2000 rallye a 412 gr.5 (B) Jedná sa o špecifickú sériu moskvičov, ktoré vznikli na základoch skupiny 5, no neskôr sa podobali skôr na skupinu B, čo sa tiká typu 412-všetky boli Iže 412 no a 2140 boli zase z AZLK, mali len národnú homologizáciu a jazdili len v ZSSR . . více zde |
Historie - Z tisku |
Novinka z AZLK - Moskvič 2141 Automobily z moskevského závodu AZLK jsou oblíbené zejména pro svoji solidní konstrukci. Získaly si mnoho příznivců i mezi motoristy v Československu, počínaje typem 407 a konče vozidlem Moskvič 2140. Od roku 1985 se objevují kusé zprávy o výrobě moskviče zcela netradiční koncepce s motorem . . . více zde |
Historie - Historie modelů |
Moskviče série G1 až G5 Na podzim v roce 1954 byly zahájeny práce na prvním sovětském automobilu určeným jen pro okruhové závodění. Během několika let vzniklo hned několik závodních vozů Moskvič G . . . více zde |
Sport |
Článek - Závodní Moskvič 412 Leto 1967, z výrobného pásu automobilky sídliacej na južnom okraji Moskvy zišiel jeden z najúspešnejších závodných špeciálov ZSSR a najúspešnejší moskvič vôbec. Jeho najsilnejšou stránkou bol jednoznačne jeho motor a v neposlednom rade . . více zde |
Historie - Z tisku |
Moskviče do terénu Ve druhé polovině padesátých let se v továrně MZMA ( dnešní AZLK ) kromě běžných typů osobních automobilů s karosériemi sedan a kombi vyráběla i řada dalších zajímavých typů automobilů značky Moskvič. K těm, které si zaslouží zvláštní . . . více zde |
Galerie - Foto z akce |
Víkendový sraz Moskvičů - Rusava 2017 Opět je zde jaro a tím i tradiční jarní víkendové setkání Moskvičů na Moravě. Jednalo se o desáté, tedy jubilejní setkání . . . více zde |
Aktualizace, aneb co je nového |
Starší aktualizace naleznete zde |
![]() |