Auto, které vlastníme čtyři roky je zgenerálkováno v podstatě z vraku ( první fotka je stav před renovací ). Generální oprava trvala něco přes rok, kdy největší podíl práce spolkla hlavně karosérie vozu. Další oprava byla u elektroinstalace, která se opravovala skoro celá. Interiér vozu zcela chyběl a ve voze je interiér z vozu, který posloužil jako důstojný zdroj náhradních dílů. Paradoxem je, že auto vzniklo z náhradní karosérie, kterou jsme zachránili před krutým osudem sešrotování. Generální oprava byla zdárně ukončena v listopadu 2008, kdy vůz prošel úspěšně STK. Zvláštní dík patří i mé manželce, která měla pochopení a dokonce i přispěla vlastními silami. V dnešní době už vůz dělá jenom radost celé naší rodině, včetně našeho psa. S vozem jsme už odjeli i srazy Moskvičů Štramberk 2009, Pardubice 2009 a mnoho dalších výletů po naši vlasti. Od generální opravy se objevilo i pár drobnějších závad, kdy jsme opravovali např. počítadlo ujetých kilometrů, které se nechtělo přehoupnout přes magických 49999/9 km. Udělali jsme ještě opravu kardanového kříže a tím můžeme říct, že vůz je dodělán.
Jedná se o typ 408/1, rok výroby 1972, najeto 65 tis.km, vše v původním stavu.
Nový přírůstek v rodině - Moskvič 403.